Voorwaarden
De gemeente heeft een inventarisatielijst gemaakt. Het gaat onder andere om een aantal bureautafels, bureaustoelen, een directiebureau, zitjes en verlichting. De verenigingen/buurthuizen moeten aan een aantal voorwaarden voldoen om in aanmerking te komen:
- Het te schenken meubilair moet specifiek bedoeld zijn voor de directe inrichting van de accommodatie (verenigingsgebouw/buurthuis/mfa).
- Het moet gaan om een vrijwilligersorganisatie zonder winstoogmerk.
- Doorverkopen is niet toegestaan.
- Belangstellenden zijn verplicht de ‘spelregels’ van de schenking te accepteren.
- De gemeente kan niet aansprakelijk gesteld worden voor mogelijke schade aan het meubilair.
- Het geschonken meubilair moet zelf (eventueel) gedemonteerd en op eigen kosten vervoerd worden. Ophalen kan alleen op zaterdag 13 februari 2016.
- Bij te veel belangstelling voor een product volgt loting.
Heeft u belangstelling?
Stuur dan vóór 14 januari 2016 een e-mail met alle adresgegevens (inclusief contactpersoon) van uw organisatie naar meubilair@wijchen.nl. Na 14 januari ontvangt u de inventarisatielijst.
Verder organiseert de gemeente een kijkavond op vrijdag 29 januari van 19.00 - 20.30 uur. Let op: dit is alleen voor de verenigingen die vóór 14 januari een e-mail hebben gestuurd. Alleen op deze avond kunt u zich inschrijven op de door u gewenste producten. Als meerdere partijen belangstelling hebben voor een bepaald product, dan volgt er een loting.